Jak zamawiać
Oferta:
W naszym sklepie nie oferujemy gotowych, wykonywanych taśmowo produktów. Każdy towar, jaki u nas zamówisz, wykonywany jest indywidualnie dla Ciebie i według Twoich wskazówek.
Aby ułatwić proces zamawiania pogrupowaliśmy nasze produkty według przeznaczenia, oraz daliśmy możliwość wybrania sensownych, nie kolidujących z funkcją produktu, dodatków.
Poszczególne produkty zawierają spis cech oraz listę możliwych dodatków, czy zestawień kolorystycznych.
Fotografie przedstawiają przykład produktu wykonanego w oparciu o specyfikację zawartą w opisie. Każde zdjęcie jest opisane. Jeśli w opisie zdjęcia widnieje słowo „opcja” oznacza ono, że fotografia przedstawia możliwą do wybrania opcję.
Proszę zwrócić uwagę, że niektóre dodatki mają wpływ na cenę końcową produktu. Cena zmienia się automatycznie w chwili wybrania dodatku.
Z doświadczenia wiemy, że potrzeby naszych klientów nie dają się zamknąć w sztywne ramy sklepowe. Dlatego podczas realizowania zamówienia dostępne jest pole „szczegóły zamówienia” w którym można wpisać uwagi, lub cechy produktu których nie udało się wybrać z opcji.
Jeśli decydujesz się na skorzystanie z pola „szczegóły zamówienia”, prosimy wstrzymać się z dokonywaniem przelewu, gdyż cena za opisany w tym polu dodatek może powiększyć kwotę zamówienia. W takim wypadku szczegóły zamówienia dogadujemy drogą e-mailową.
Nawigacja:
Powrót na stronę główną sklepu z dowolnej podstrony jest możliwy poprzez kliknięcie logo naszego sklepu w lewym górnym rogu strony. Logowanie i wylogowanie w naszym sklepie jest możliwe poprzez odnośnik "zaloguj/wyloguj" umieszczony w górnym, prawym rogu strony. Logowanie odbywa się za pomocą nazwy Użytkownika i hasła.
Jeśli zainteresuje Cię konkretny produkt, po prostu przechodzisz na jego stronę poprzez kliknięcie na jego nazwę. Na stronie produktu możesz zapoznać się ze szczegółowym opisem towaru i wybrać interesujące Ciebie opcje, rozmiary czy kolory. Możesz także przejrzeć produkty powiązane z wybranym przez Ciebie oraz zapoznać się z dodatkowymi materiałami rozszerzającymi opis produktu (np. filmy wideo czy dokumentacje PDF). W widoku szczegółowym produktu jest również możliwość dodania go do koszyka.
Koszyk sklepowy
Koszyk sklepowy służy do przechowywania zakupów do czasu finalizacji zamówienia w naszym sklepie. Każdy towar, który zamierzasz kupić, musisz najpierw włożyć do koszyka. Umożliwiają to odpowiednie przyciski przy każdym z produktów.
Zawartość swojego koszyka możesz modyfikować w dowolnej chwili przed finalizacją zamówienia. Każdy produkt możesz usunąć z koszyka, wpisując cyfrę "0" w polu "Ilość". Pole to służy również do zwiększania ilości wybranego produktu. Jeżeli chcesz kupić więcej sztuk, wpisz w pole wybraną liczbę.
Zawartość koszyka aktualizowana jest automatycznie. Tyczy się to także ceny za towar oraz ceny za wysyłkę.
Proces składania zamówienia:
Po skompletowaniu wszystkich interesujących Cię towarów w koszyku, kliknij przycisk „Realizuj zamówienie”. Zostaniesz przeniesiony do działu realizacji zamówień, który podzieliliśmy na 5 etapów:
1) Zaloguj się
W pierwszym kroku prosimy Cię o zalogowanie się do sklepu. Aby się zalogować w polu o nazwie „Jesteś już zarejestrowany?” wpisz swój login i hasło.
Jeśli nie jesteś jeszcze użytkownikiem , możesz w tym miejscu założyć konto lub zrealizować zamówienie bez logowania do sklepu.
2) Określ adres dostawy.
Drugi krok składania zamówienia to określenie adresu, na który wyślemy Twoje zamówienie. Jeżeli zalogujesz się danymi , wówczas pola danych adresowych zostaną automatycznie wypełnione. Gdy adres do wysyłki różni się od Twoich danych adresowych, będziesz mieć możliwość podania innego, dodatkowego adresu wysyłki. Zadbaj o podanie prawidłowych danych do wysyłki. W kroku tym znajdziesz także pole tekstowe w którym możesz wpisać dodatkowe informacje dotyczące zamówienia.
3) Wybierz formę płatności i dostawy.
W przedostatnim kroku wybierasz sposób płatności i dostawy. W oparciu o Twój wybór, wartość koszyka będzie automatycznie przeliczana. Zatwierdzenie wyboru formy płatności i dostawy kończy proces składania zamówienia.
4) Podsumowanie zamówienia.
W tym miejscu informujemy Cię o złożonym zamówieniu.
5) Potwierdzenie zamówienia.
Zamówienie należy potwierdzić poprzez kliknięcie przycisku „Potwierdzam zamówienie”
Następnie zostaniesz przeniesiony do ekranu z informacjami o płatności.
Płatności prosimy dokonywać przelewem w terminie do 7 dni roboczych od daty zamówienia. Zamówienie realizowane jest dopiero po otrzymaniu przelewu.
Na Twoją pocztę e-mail otrzymasz od nas potwierdzenie zamówienia, w treści zawarty będzie numer zamówienia. Prosimy o podawanie tego numeru we wszelkich wiadomościach dotyczących zamówienia, jak również w tytule przelewu. Może ono także zawierać (tylko, gdy to konieczne) prośbę o potwierdzenie zamówienia.
Jeżeli w procesie składania zamówienia zalogowałeś się danymi, będziesz miał możliwość sprawdzania historii swoich zamówień oraz ich statusu po ponownym zalogowaniu się na stronach naszego sklepu (za pomocą linku "Zaloguj się"). Powiadomienia o statusie realizacji zamówienia będziesz także otrzymywał od nas e-mailem.
Po wykonaniu Twojego zamówienia, poinformujemy Cię o jego wysyłce. Prosimy, abyś zwrócił uwagę na stan przesyłki przy jej odbiorze. Ewentualne wątpliwości dotyczące stanu przesyłki zgłaszaj listonoszowi lub kurierowi. Jeżeli napotkasz na jakiekolwiek trudności, prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu.